2013年8月9日星期五

超酷心語--最隧道的英語 - 實用英語

Don't sell yourself short 不要看輕本人
I fixed him up with Rose我拉拢了他跟羅斯
You bet (your) life I would 我确定會的!
Don't le me down可別讓我扫兴喔 (我有嗎?倒)
You named it 你說得出來的皆有,要什麼有什麼
What if I'm late returning the car ?那假如我還車早了怎麼辦?
Not bad at all 還不賴嘛
That was close ! 好嶮!a
OK ,It's a deal 好,就這麼說定了
No way ,where did you find it ?怎麼能够,。。。。
I'm on a budget 我的脚頭有點緊
You are in great shape 你身体很好
God forbids 但願此事未曾發死
God bless me 天主保佑
One word will suffice 一句話便足夠了
You can say that again 你說得對
I could not agree more您說得對極了
You are the man 年老你实厲害!
Theirs is a perfect match 他們是生成的一對
She is very sexy 她很性感
Do you know that affair ? 你晓得那件桃色新聞嗎?
It is unbelievable 難以寘疑的

没有评论:

发表评论